Arbeidstid

Måndag - Laurdag : 06:00 - 21:00

Arbeidstid

Måndag - Laurdag : 06:00 - 21:00

Vilkår og føresetnader for Kozynets Boligservice og Renhold

Sist oppdatert: 26.11.2025

1. Innleiing

Desse vilkåra og føresetnadene («Vilkåra») gjeld for alle tenester («Tenesta») levert av Kozynets Boligservice og Renhold (heretter kalla «Vi», «Oss» eller «Tenesteleverandøren») til kunden («Du» eller «Kunden»). Ved å bestilla tenester frå oss, godtek du desse Vilkåra i sin heilskap.

2. Bestilling og Avtaleinngåing

● Tilbod: Alle tilbod frå Oss er gyldige i 7 dagar frå utstedingsdatoen, med mindre anna er skriftleg avtalt.● Bindande avtale: Ein bindande avtale om Tenesta er inngått når Du har akseptert vårt tilbod skriftleg (t.d. via e-post eller bestillingsskjema) og Vi har stadfesta bestillinga.● Opplysningar: Du er ansvarleg for at alle opplysningar (adresse, tilgangsdetaljar, spesielle instruksjonar) er korrekte ved bestilling.

3. Utføring av Tenesta

● Standard: Vi forpliktar oss til å utføra Tenesta med rimeleg omsorg og dyktigheit, og i tråd med beste praksis for reingjeringsbransjen.● Tilgang: Du må sørgja for at Tenesteleverandøren har tilgang til eigedommen på avtalt tidspunkt. Dette inkluderer tilgang til straum og varmt/kaldt vatn.● Utskilling av gjenstandar: For å sikra effektiv reingjering, skal lause gjenstandar og verdisaker vera rydda vekk frå overflater som skal reingjerast.● Utstyr og middel: A) Utstyr frå oss: Vi stiller med alt nødvendig utstyr og reingjeringsmiddel. B) Utstyr frå deg: Dersom Du krev at Vi brukar Ditt utstyr eller Dine middel, aksepterer Vi ikkje ansvar for feil eller skadar knytt til dette utstyret.

4. Prisar og Betaling

● Pris: Prisen for Tenesta er som avtalt i tilbodet/bestillingsstadfestinga.● Fakturering: Betaling skjer via faktura, bankoverføring eller kortbetaling. Fakturaen har ei betalingsfrist på 7 dagar netto.● Forsinka betaling: Ved forsinka betaling har Vi rett til å krevja lovfesta forseinkingsrente.

5. Avbestilling og Endring

● Avbestillingsfrist: Avbestilling eller endring av avtalt tid må skje seinast 24 timar før avtalt tidspunkt.● Gebyr: Dersom avbestilling skjer etter fristen (jf. punkt 5.1), har Vi rett til å fakturera deg for 50% av kostnaden.● Manglande tilgang: Dersom Tenesteleverandøren ikkje får tilgang til eigedommen på avtalt tid, blir det fakturert eit gebyr som tilsvarer det nemnt i punkt 5.2.

6. Ansvar og Reklamasjon

● Skade: Vi er erstatningsansvarlege for skade på Din eigedom som skuldast feil eller uaktsamheit frå våre tilsette under utføringa av Tenesta. Skaden må meldast til oss innan 48 timar etter at Tenesta er utført.● Avgrensa ansvar: Vi er ikkje ansvarlege for skadar som er eit resultat av eksisterande feil eller manglar ved eigedommen, eller skadar forårsaka av bruk av kundens eige utstyr (jf. punkt 3.4 B).● Garantien: Dersom Du ikkje er nøgd med reingjeringa, må Du klaga innan 48 timar. Vi vil då vurdera å retta opp feilen utan ekstra kostnad.

7. Vern av Personopplysningar

● Handsaming: Vi handsamar personopplysningar i samsvar med vår personvernerklæring og gjeldande norsk lov (GDPR).

8. Tvistar og Lovval

● Lovval: Desse Vilkåra er underlagde norsk lov.● Tvisteløysing: Eventuelle tvistar skal søkjast løyst i minnelege forhandlingar. Dersom dette ikkje fører fram, kan tvisten bringast inn for Suldal Forliksråd.